INNE
Stron: | 1 |
MEDIA, BIZNES, KULTURA. Tom II. Praca zbiorowa pod redakcją Jana Krefta i Roberta Stopikowskiego
  INNE
29.70 zł
Format B5, s. 316, oprawa kartonowa foliowana, cena 29,70 zł
ISBN 978-83-7528-043-2

Książka ukazująca dorobek konferencji naukowej zorganizowanej w Uniwersytecie Gdańskim w Instytucie Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa z udziałem teoretyków i praktyków, ludzi mediów, z mediami związanych profesjonalnie i okazjonalnie – zainteresowanych jak najlepszym standardem medialnego przekazu.
Media-biznes-kultura składa się z 36 artykułów i rozpraw autorów z licznych polskich ośrodków akademickich i badawczych – ukazujących różne aspekty relacji pomiędzy gospodarką, polityką i kulturą.
Materiały te redaktorzy zgrupowali w czterech sekcjach tematycznych, a mianowicie: I – Język nowych i starych mediów, II – Etyka i prawo, III – Media na rynkach produktów, usług i idei, IV – Ewolucja mediów a cele społeczne, kulturowe i polityczne.
Książka adresowana jest do środowiska naukowego, pracowników mediów oraz firm i instytucji utrzymujących z mediami stałe lub okazjonalne relacje.
Dodaj do koszyka
 
MEDIA-BIZNES-KULTURA. Tom III. Praca zbiorowa pod redakcją Jana Krefta i Roberta Stopikowskiego
  INNE
17.60 zł
Wydanie I Gdańsk, 2012
Format B5, s. 100, oprawa kartonowa foliowana
ISBN 978-83-7528-084-5

Media-biznes-kultura (tom III) prezentuje ciąg dalszy materiałów z konferencji naukowej zorganizowanej na Uniwersytecie Gdańskim przez Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa, w której udział wzięli teoretycy i praktycy – ludzie mediów.
W tomie tym materiały zgrupowano w trzech rozdziałach:
I Współczesne i historyczne uwarunkowania polskiego rynku medialnego;
II Kulturowe uwarunkowania współczesnego rynku mediów;
III Ewolucja mediów a cele społeczne i kulturowe
Książka adresowana jest do środowiska naukowego, studentów, pracowników mediów oraz firm i instytucji związanych z mediami.
Dodaj do koszyka
Zbigniew Jujka Z LATARNIĄ W TLE
  INNE
10.00 zł
Wydanie I 2011, format 15x15 cm, s. ok. 120, oprawa broszurowa foliowana
ISBN 978-83-7528-073-9

Ponad setka rysunków znanego humorysty, który pokazał, że na temat latarni morskich można, a nawet trzeba żartować.
Obiektem dowcipów są zresztą nie same budowle, tylko ludzie i ich zachowania - często nonsensowne, zaskakujące, a nawet dramatyczne, lecz zawsze śmieszne.
Żarty zawarte w tej książeczce poprzedza krótki tekst pt. Te śmieszne latarnie pióra Andrzeja Januszajtisa, wielkiego znawcy i miłośnika zabytków Gdańska.
Dodaj do koszyka
MEDIA, BIZNES, KULTURA. Praca zbiorowa pod redakcją Jana Krefta i Józefa Majewskiego
  INNE
32.55 zł
Wydanie I 2009, format B5, s. 290, il. cz.-b., opr. twarda foliowana

ISBN 978-83-7528-043-2

Ponad trzydzieści artykułów i rozpraw podejmujących rozliczne aspekty związku między mediami, dziennikarstwem, gospodarką, polityką i kulturą. Ich autorzy, rekrutujący się z licznych polskich ośrodków akademickich i badawczych, patrzą na tę rzeczywistość z punktu widzenia historycznego, językoznawczego, ekonomicznego, komunikacyjnego, antropologicznego, kulturowego, prawnego i etycznego.
Książka adresowana jest do specjalistów, ale też wszystkich tych, którym bliskie są sprawy mediów i przemian, jakim podlega dziś z „winy” mediów świat współczesny. Szczególnie przydatna może być dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale też innych kierunków studiów, jak antropologia, filozofia, językoznawstwo, kulturoznawstwo, politologia, socjologia czy zarządzanie.
Dodaj do koszyka
Ząbek Marian Edmund FRASZKI I AFORYZMY MOCNO POWIEDZIANE
  INNE
14.70 zł
Wydanie I 2008, format A5, s. 150, opr. karton + folia

ISBN 973-83-7528-024-1

Autor w lapidarny, żartobliwy sposób komentuje rzeczywistość polską.
Nieobca jest mu filozofia, ale i tematyka damsko-męska. Cechy narodowe Polaków opisuje z ciepłą ironią, nie unika jednak patosu tam, gdzie należy... Maksymy, przemyślenia nad życiem i śmiercią stanowią ozdobę książki.
Dodaj do koszyka
Kwak Andrzej KLUCZ DO ŚWIĘTEJ HISTORII WSZECHŚWIATA
  INNE
23.63 zł
Wydanie I 2001, format A5, s. 269, il. cz.-b., barwne diagramy, opr. karton + folia

ISBN 83-87291-81-1

Autor próbuje, stosując tajniki numerologii, zdefiniować naturę wszechświata w kontekście źródeł filozofii greckiej, ksiąg biblijnych, filozofii Chin i Indii, jak również pism katastroficznych i astrologicznych. Droga czyli klucz do świętej wiedzy stanowi główny motyw dociekań autora.
Dodaj do koszyka
Stron: | 1 |